۱۸ دی

جلسه با هیات فرانسوی در شرکت دارو سازی ایران داروک

قابل توجه مدیرعامل محترم شرکت های عضو انجمن
با سلام و احترام
به استحضار می رساند جلسه و بازدید از سوی هیات فرانسوی در روز دوشنبه مورخ 1395/10/20 ازساعت 10 صبح در شرکت دارو سازی ایران داروک به آدرس کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج - نبش سه راه اندیشه برگزار می گردد در صورت تمایل حداکثر تا ساعت 14.30مورخ1395/10/18 مشخصات خود را به دفتر انجمن اطلاع دهید
یاد آور می شود این شرکت معتبر فرانسوی که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و دارو و مکمل های دارویی فعال می باشد این شرکت مجموعاً 7 کارخانه در سرتاسر فرانسه دارد و محصولات خود را تحت برند شرکت های معتبر و مشهور و یا بصورت مستقیم صادر می نماید ، براساس تفاهمات اولیه با این شرکت سه روش برای همکاری با طرفهای ایرانی پس از شناخت مناسب از ساختار بازار ایران را دارد . لطفاً چنانچه تمایل به همکاری با شرکت مذکور را دارید مراتب و نحوه همکاری اعلام تا برنامه ریزی لازم به عمل آید. لازم به ذکر است سه روش همکاری به شرح زیر اعلام می گردد : 1-تولید محصول با نام و نشان ایرانی در فرانسه 2- تولید محصول در فرانسه و کمک به توسعه و ارتقا برند 3- سرمایه گذاری و j.v با طرفهای ایرانی.

صورت جلسات انجمن

جلسه هیات مدیره

یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۲

جلسه هیات مدیره با حضوراعضا در دفتر انجمن تولید کنندگان داروها و فرآورده های گیاهان دارویی برگزار شد و نتایج بشرح زیر میباشد..