۰۷ شهریور

آوای یاس سپید مجری نمایشگاه های بین المللی و تخصصی

با عنایت به سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست های نظام سلامت دولت تدبیر و امید، فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب برای تهیه، تولید و مصرف صحیح فرآورده های سلامت محور از ارکان و اهداف نظام سلامت کشور می باشد. علی الرغم تلاش های دست اندکاران نظام سلامت و فعالان این حوزه، بعضا مشاهده می گردد تهیه و مصرف نادرست این فرآورده ها باعث بوجود آمدن بیماری ها و مخاطرات در سلامت مردم شده است. استفاده از تجارب دست اندرکاران و فعالان حوزه سلامت، صنعت تولید و پتانسیل های مناسب تبلیغاتی در راستای فرهنگ سازی با رویکرد پیشگیری بهتر از درمان ضروری می باشد.
شرکت آوای یاس سپید با اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو و همچنین حمایت علمی و معنوی سازمان نظام پزشکی کل کشور و همکاری انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران، در نظر دارد اولین همایش و نمایشگاه تخصصی از محصولات سلامت محور را با عنوان "توسعه سلامت و ایمنی ایرانیان" با موضوع "مخاطرات چاقی و لاغری" در آبان ماه سال جاری، مقارن با روز فرهنگ عمومی برگزار نماید.

صورت جلسات انجمن

جلسه هیات مدیره

یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۲

جلسه هیات مدیره با حضوراعضا در دفتر انجمن تولید کنندگان داروها و فرآورده های گیاهان دارویی برگزار شد و نتایج بشرح زیر میباشد..